Nog 6 dagen.....

28 augustus 2019 - Hoorn, Nederland

Na een bloedhete, zweterige, hopend op meer regen voor de  verfrissing nacht op onze zolderslaapkamer met het rolgordijn omhoog, ramen wagenwijd open, sterren kijkend, denkend over de afgelopen maanden......kwakkelend, maar ook weer zo bijzonder mooi😊. De prachtige bruiloft van Bas en Sharon, een belevenis om alles wat er vooraf ging mee te maken, en natuurlijk de dag zelf. Alles zo met elkaar. Tom en Ashley nu samen een huis, ook niet nix.....En chloe hard op zoek naar een job, maar dat gaat zeker lukken!, een trotse moeder💞 Maar daar gaat deze blog natuurlijk helemaal niet om (wou het gewoon wel ff kwijt) Want wat ik ei gelijk wilde zeggen......Nog 1 week! Alle 4 hebben we er onwijs veel zin in! E tickets zijn ook binnen, te horen gekregen dat het laatste hotel toch helemaal optimaal is, dus dat geeft toch ook wel een fijn gevoel....

Dus nu nog 6 dagen voor alle voorbereidingen, alles wat nog niet aanwezig is kopen, op te zoeken, wassen, strijken, schoonmaken, afspraken, kraamvisite, pedicure, nagels laten opleuken, Chloe lief aankijken of ze mij nog een behandeling geeft, boodschappen, meiden knippen......valt eigelijk best mee he? Ik heb mezelf beloofd, geen stress, dus dat ga ik dan maar proberen.... (zeg ik nu, en ik hoor iedereen al denken, hihi.

Voor iedereen nog een mooie, zonnige dag! Tot blogs😙

1. Piet Lukas:
    28 augustus 2019
    Als het zover is veel plezier en niet na lopen denken haha
    Piet en Ineke
  2. Richard Brijs:
    28 augustus 2019
    De voorpret voor de reis is heerlijk he, het uitkijken ernaar, alles even helemaal los laten. Ben benieuwd over een week, let je een beetje op die ouwe van me🤪. Moeders is vrij normaal.
    Geniet nog even va de voorpret
  3. Janny:
    28 augustus 2019
    Ook hier al beetje bij beetje aan t voorbereiden😅 laatste daagjes werken en dan gáán!!! Hebben er zin in!!! 🐫🌞enne...Rich ik hou je vader wel in de gaten ,als dat lukt 🙄🤣
  4. Denise:
    28 augustus 2019
    Nog effe en dan mogen jullie volop genieten al van een welverdiende vakantie met zijn vieren 😘