Nog 2 weken!!!!

20 augustus 2019 - Hoorn, Nederland

Ja hoor, hier volgt het 1e blogje!!

Dit jaar gaat het anders. Ik blog niet alleen over Reinoud en mij, maar ook over Ton en Janny. Wij hebben elkaar verleden jaar tijdens de rondreis Sri Lanka leren kennen. We zaten achter elkaar in het vliegtuig en de klik zat er gelijk al in. De reis was supergezellig! hoop gelachen, soms te, he Janny!! Dus na de reis contact gehouden. Wij zijn een paar keer in Spijkenisse geweest, en Ton en Janny in Hoorn. We hebben dus besloten om samen de volgende rondreis te maken.......Marokko!!

Maar nu even dit....Na een paar drankbare, zware dagen in Hoorn dacht ik vanmiddag, ik doe maar even rustig aan. (voor diegene die het misschien niet weten, het was hier 10 dagen kermis. Met afgelopen zondag een bbq waar je dan een jaarlijks terugzien van mensen van vroeger en nu ziet. Gisteren de lappendag. Vroeger gingen de vrouwen lapjes kopen, en de mannen de kroeg in........ nu mannen en vrouwen meer het laatste..een superleuk evenement, maar kan het leuk vertellen, je moet erbij zijn:) Dus vanmorgen voelde ik mijn voeten en een beetje een sloom hoofd, dus hoognodige gedaan. Vanmiddag even op NRV gekeken of er al nieuws was omtrent info of tickets. Info was er wel, de tickets nog niet....Alles maar even doorgekeken, ook de hotels waar we bij slapen. Het laatste hotel blijkt wat probleempjes te hebben, dus gebeld....word nagekeken, ben benieuwd!!!......Ik las ook dat er niet overal wifi is...eigelijk wil ik er elke dag een blog ingooien, dus hoop dat dat gaat lukken Er is ook bekend wie er meegaan, 16 vrouwen en 14 mannen, de meeste leeftijden zijn tussen de 55 en 90.....dus hoeveel rollators er dat zullen zijn? Nu ik er zo over schrijf krijg ik er al meer zin in. Zou bijna de koffers al van boven pakken;) De route heb ik er ook al ingezet, dat scheelt ook alweer. Alle andere voorbereidingen zijn al in een vergevormd stadium.....We hebben nog 2 weken, dus nog tijd genoeg. Vandaag om ff in de sfeer te komen een marokaanse salade gegeten. Als dat daar ook zo is, dan komt dat zeker wel goed. Ik hou het even hierbij. Dit was even een intro om er in te komen, de rest volgt....