We zijn er....

3 september 2019 - Marrakesh, Marokko

Hallootjes, na een heeeelllle lange dag zitten we nu even in de hal van ons hotel. Wij werden rond 3 uur door Gerda opgehaald om ons naar Schiphol te brengen. Ton en Janny gingen met eigen auto naar een parkeerplaats waar ze door een shuttlebus werden opgehaald. Rond 4 uur zagen we elkaar. Het was al verschrikkelijk druk in de hal. Vliegtuig ging op tijd. Achter ons zaten wat bn ers. Een hele crew van delicious, schrijfsters, koks etc. Daar zaten Janny vd Heijden en yvette van boven bij. (Doet kookprogramma op tv) Wat een geklep achters ons, en wat een hete aardappels...Ton en Janny sliepen, ons lukte het niet.😫 over 9.00 landde we en zagen we voor het eerst de groep. Waar we al bang voor waren, een hoop oudjes met een hoog geitenwollen sokken gehalte...ach, we wachten af, misschien valt het mee🤔  Allemaal de bus in richting hotel...Een beetje vergane glorie. Het is netjes, schoon, maar niet alles werkt. Bloedheet, dus je wil douchen...als er 1 hele druppel uitkwam is het veel....(word aan gewerkt? Overdag wat water gescoord, geluncht in hotel, even een korte nape gehouden, wat bij het zwembad rondgehangen. Net gegeten....beetje een uitzakdag! Morgen om 9 uur begint de rondreis officieel. We zijn benieuwd!!! Groetjes van ons vanuit een bloedheet Marrakech😘

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

3 september 2019
    Leuk geschreven Syl! Ben benieuwd hoe jullie het gaan ervaren👍
  3. Nancy ledeboer:
    4 september 2019
    Wat heerlijk dat julie er zijn en wat zullen jullie veel moois gaan zien. Fijne dag vandaag
  4. Denise:
    4 september 2019