Dag 12, donderdag 10 sept

11 september 2020 - Posto Rosso, Italië

Weer vroeg uit de veren. Het plan is op tijd weg te gaan voor een ontbijtje en daarna naar Gallipoli. Ontbijtje deden wij bij Sunset, op de route naar Gallipoli. Croissants gevuld met room, cupecake, donuts, verse jus en koffie stond er op tafel, heel fout, maar heerlijk! De stad Gallipoli is prachtig. Een mooie haven, vissersplaats waar vele vissers aan het klussen waren aan hun boot. Een prachtig oud centrum weer met mooie smalle steegjes waar genoeg te bekijken viel. Zelfs daar rijden auto's. Je snapt niet dat het steeds goed gaat. Een prachtige kerk waar een prachtige stem aan het zingen was voor een bruidspaar. Kippevel!! Op een gegeven moment werd het te warm en reden we richting strand. Eerst een broodje....Insmeren en de zee in. Heerlijk!! Paar uurtjes liggen en bijna de zon zien ondergaan....De koffie was op, dus die moest even gehaald worden. Thuisgekomen een lekker bak koffie voordat we onder de douche gaan. Alles zit onder het zand. Nog een laatste wasje draaien, want hierna geen wasmachine meer....Lekker gegeten om de hoek, was weer heerlijk. Eigelijk te laat...(21.30) maar ja zo gaat dat hier.....