Dag 11, Woensdag 9 sept

9 september 2020 - Posto Rosso, Italië

Even rustig de dag beginnen met een kop koffie en een ontbijtje. Ton was om half 7 al op, en zag iemand zn hondje uitlaten met jas en capuchon op. Ongelovelijk!! Syl volgende om half 8. Het begon al warm te worden. Thermometer gaf al 26 gr aan. Een hete dag dus.. Te warm om een stadje in te gaan. Dus maar een stranddag....ook lekker! Rond 10 richting Ugento waar een mooi strand moest zijn met bedjes en parasols. Via Francisca van Happy Puglia gehoord. We moesten haar naam noemen. Kregen we korting. Normaal 20 voor 2 bedjes, nu 10.. Dat scheelt weer...Het was niet gelogen, prachtig strand, wit zand en heerlijke zee....Zo de hele dag vertoefd. Zwemmen, tukkie doen, lezen...vervelend!! Je moet wel met 33 graden...Rond 6 terug en douchen, alles zand. Ff een bakkie en rond half 9 richting Torre San Giovanni om wat te eten. Daar s'avonds nog niet geweest. Wat gezellig!! In een tentje aan zee wat gegeten. Met zn allen een soort mix grill. Simpel maar lekker. Daarna rondje door de stad. Temperatuur was nu heerlijk. Winkeltjes waren open, het was een drukte van jewelst. Nog even een terrasje gepikt, en rond 23.30 weer terug. Iedereen was moe, sloom van deze warme dag....