Dag 10, 12 sep

12 september 2019 - Ouarzazate, Marokko

En daar gaan we weer. Nieuwe dag, nieuwe kansen. Er moest gepint worden, en sommige naar apotheek. Zijn flink gestoken. Deet lijkt niet te helpen. Wat stopmomenten....reinoud nam foto van klein jongetje, gelijk handje op. Ze willen overal geld voor. Toch nog foto mogen nemen van een man, een nomaad. Prachtige man!....Door een oase gelopen midden in de middle of nowhere. Boze mensen, no foto, no foto. 1 van de groep viel nog met 1 been in het water, blubberzooi!! Lunch was in een vreetschuur, maar lekker...Een lokale markt bekeken, groente, fruit, levende kuikentjes, koe geslacht...kop en 4 poten lagen op tafel. Kris kras ezels met van alles erop. Wagentjes voorgetrokken door jongens. Gewoon een gekkenhuis!!....langs heeellle diepe valeien gereden, pfff nix voor mij. De groep ging een kashba beklimmen. Janny en ik bleven met nog een paar lekker een bakkie Nosnos drinken (cappucino)in een tentje langs de weg. Hotel voor komende nacht is prachtig, heerlijk buffet. Daarna voorbij hotel gelopen. Prachtige Marokaanse winkeltjes met verkopers die je van alles willen aansmeren. Kom kom hoor je de hele tijd. En dan word je weer een hoekje ingesleurd. Janny kon verkocht worden voor 4 drommedarissen🤣 Maar we nemen haar echt weer mee terug hoor!! Tot morgen!!😍

1. Yvonne:
    13 september 2019
    Leuke foto’s die man kan wel een tandarts gebruiken 😬😱🤣
  2. Sylvia, Reinoud, Ton en Janny:
    13 september 2019
    Heb hem doorverwezen naar je...
  3. Stephanie Brijs:
    13 september 2019
    4 dromedarissen! Leuk voor de kleinkids. Komen je wel paar keer per jaar opzoeken joh ma😉
  4. Sylvia, Reinoud, Ton en Janny:
    15 september 2019
    Zal ze leuk vinden🤣
  5. Nancy ledeboer:
    13 september 2019
    Wat een verhaal weer en wat een geweldige fotoos , geniet er nog van
  6. Sylvia, Reinoud, Ton en Janny:
    15 september 2019