Dag 13, 15 sept

16 september 2019 - Essaouira, Marokko

Vandaag heerlijk uitgeslapen, dat hadden we wel even nodig. Wel wat inslaap moeilijkheden door buren die lawaai maakte en volgens mij de hele kamer verbouwde, meeuwen die constant blerde...maar toch gelukt🙃...9.45 de ontbijtzaal in..het is altijd weer spannend wat er staat, niets bijzonders dus...Maar ja, broodje en jam..en we zijn weer tevreden. Personeel moet eigelijk aan de lachgas, wat een sjacherijnen!! We hadden besloten een supermarkt te zoeken om wat wijn en bier te halen. Een stukje lopen, maar langs het strand van alles te zien. Drommedaris en paardrijden, squads, surfers etc. Weinig mensen in zee ivm rode vlag. De zee ziet er rustig uit, maar waarschijnlijk toch gevaarlijk. Na een tijdje lopen wat gedronken en wat ingeslagen bij de carrefour super. Terug onderweg maar wat gegeten, was al tegen half 2. Broodje, salade, jus....tegen half 4 terug in hotel gingen we maar even relaxen bij het zwembad. Reinoud even een nap ivm last van buik en losvliegende flodders🤭. Het was lekker warm, met een klein briesje. S'avonds met zn 13en de Medina in om wat te eten. Laatste avond hier voor vele. In een knus restaurantje gegeten. Was erg gezellig! Daarna italiaans ijsje, koffie en richting hotel. Nog wat napraten bij Ton en Janny op de kamer met een supermarkt wijntje. Lekkerrr hoorrr. In bed nog even kunnen genieten van de buren die elkaar erg lief vinden, muur bleef heel..dus lekker slapen....