De laatste dag....19 sept

19 september 2020 - Hoorn, Nederland

Vanmorgenvroeg ging al om 6 uur het het wekkertje. Even douchen, wat eten, koffie en de laatste spulletjes inpakken. De taxichauffeur stond mooi om half 8 op tijd voor de deur. Best spannend, want de eigenaar vh appartement zei dat hij een taxi zou regelen. Ik nog translate italiaans...si si zei hij. Maar was dus goed gegaan. Op de italiaanse rijstijl waren we er in een rap tempo. Inchecken vd koffers ging snel. Nog even een cappucino, de laatste broodjes en de terugreis kon beginnen. Best een vol vliegtuig, hoop kleine kindjes...ging prima...Een kwartier eerder dan de planning landde we op Schiphol. Reinoud en Syl werden opgehaald door Mary en Ton en Janny haalde hun auto op vd parkeerplek. We hebben een heerlijke vakantie gehad op hele leuke plekken, mooie onderkomens, prachtige dingen gezien en gedaan, heerlijk gegeten en gedronken. Maar ook af en toe hobbels, dingen die niet helemaal goed waren of gingen. Maar ja, niet alles kan altijd perfect zijn...

Puglia, torneremo sicuramente!!

Bedankt voor het lezen en de reacties van de blog. Superleuk!! Wie weet tot volgend jaar....