Dag 6, vrijdag 4 sept

5 september 2020 - Martina Franca, Italië

En weer een nieuwe dag is aangebroken. Slecht geslapen. Een rustig ochtendje. Lekker ontbijtje, wasje gedraaid....Toen richting Alborello gereden. Wat een leuk stadje. Overal waar je kijkt staan trulli's. De trulli's zijn ontstaan in de 15de eeuw en zijn van orgine argrarische huizen; het waren namelijk de boeren die de huisjes creeërden door droge kalkstenen op elkaar te stapelen. Het bood verkoeling tijdens hete dagen, maar was ook een goede opslagplaats voor goederen. Echt een heel leuk, gezellig plaatsje......Daarna naar Martina Franca, weer heel anders...prachtige barokstijlen, smalle straatjes..Prachtig, je keek je ogen uit. Overal van die mooie ballustrades. Tussendoor een lekker drankje, Aporol, sangria en 2 bi ertjes...en altijd in italie krijg je er iets bij. Een mega plank met allerlei soorten worst, en allerlei andere dingen. Daarna naar super voor vlees voor op de bbq. Dat gingen we op tijd doen omdat het hier om 20.00 al donker is...was heerlijk!!! En toen.....de fik erin. Echt mannenwerk, want welke man houd daar niet van?? Syl en Reinoud lagen er vroeg in....Syl had een paar slechte nachten gehad ..Ton en Janny gingen nog even door....

1. Nancy:
    5 september 2020
    Wat een prachtige verhalen allemaal, fijn om te lezen dat jullie zo genieten
    Heerlijk nog een paar weken voor de boeg😘
  2. Sylvia, Reinoud, Ton en Janny:
  4. Sylvia, Reinoud, Ton en Janny:
    Heerlijk!!
  5. Carola van kester:
    6 september 2020
    Snap dat jullie zo genieten. Gister zitten kijken naar wie is de mol. BEelden uit Toscane etc. echt krijg nu na het lezen van de blog nog meer beelden. Xx
  6. Sylvia, Reinoud, Ton en Janny:
    Wij zitten niet in de Toscane. Wij zitten in Puglia. Helemaal onder in de laars
  7. Carola van kester:
    6 september 2020
    Hihi ik weet het, maar als het daar al zo mooi is :-)