Dag 5, 3 sept

4 september 2020 - Locorotondo, Italië

Vanmorgen op tijd op gestaan. Vandaag richting Martina Franca. Daar staat villa Messera op ons te wachten. Een flinke rit voor vandaag. Eerst lekker ontbeten, laatste spullen ingepakt en gaan.....We wilde nog even naar Monte San'Angelo, dat moesten we volgens iedereen zien. Het was daar heel rustig, normaal stikt het van de toeristen, dus konden we eustig overal kijken. Eerst maar eens naar Satuario San Michel, een prachtige oud romeinse kerk gebouwd tegen een rots. Als je binnenkwam en je liep de trappen af, dan zag je beneden een grot als plafond. Zo mooi, zo apart. Nog nooit zo'n mooie kerk gezien....Wat rond gelopen in het dorpje en de reis ging weer verder. Overal slingerbochten, pfffff. Janny en Syl weer misselijk. Onderweg wat boodschappen gedaan. Tegen half 5 hadden we onze villa ontdekt. Een stukje van de stad af, verscholen tussen de bomen. Hoe mooi!! Een prachtige villa met 2 slaapkamers, mooie woonkamer en serre, en een.....zwembad. Ton dook er gelijk in.... Lekker geborrelt, gekletst en op tijd naar bed...