Dag 15, 17 sept

17 september 2019 - Essaouira, Marokko

Vannacht heerlijk geslapen, werd pas om half 8 wakker. Scheen gesnurkt te hebben. Tussendoor wel wakker gewekt door een paar hyperactieve meeuwen. Om gek van te worden. Na het het super (slechte) ontbijt lekker een wandeling langs de kustlijn gedaan. Er stond een lekker windje (coupe ravage) onderweg een lekkere nos nos, en toen nog 1, later 2 pizza's voor ons en nog wat drinken. We zaten fantastisch. Mooi uitzicht over het strand, heerlijk zonnetje, paar verkopers om ons heen met van alle prullaria, de meest lelijke beeldjes, zonnebrillen, kettinkjes....maar alla, dat hoort erbij. Tegen 4 terug en aan het zwembad ge legen. De mannen namen een verfrissende duik, en de dames......niet🤭...Daarna een douche, wat drinken en richting Medina...in een restaurantje gegeten dankzij jongen die ons erop wees. Zag er aan de buitenkant niet uit, maar binnen heel gezellig. Eten was ook heerlijk....zo zie je maar weer. Nu allemaak kapot en lichtelijk verbrand slapen. Rozig van de hele dag....dus oogjes dicht en snaveltjes toe🤫

1. Ilonka:
    18 september 2019
    Coupe ravage😂😂. Dan weet ik hoe dat er uit ziet. Tja..... nog ff genieten en morgen naar huis? Hier is het dan ook mooi weer. Goede vlucht voor morgen. Groetjes aan de anderen💋😘
  2. Sylvia, Reinoud, Ton en Janny:
    Groetjes terug😘
  3. Els Pronkf.:
    18 september 2019
    Hallo allemaal, wat is het alweer snel gegaan, morgen alweer richting huis. Goeie vlucht en tot ziens, groet
  4. Sylvia, Reinoud, Ton en Janny:
    Overdag nog lekker genieten....en dan gaan....