Dag 14, 16 sept

17 september 2019 - Essaouira, Marokko

De dag begon met een zonnetje. Tijdens het ontbijt besproken dat het tijd was voor Ton's kappermomentje. Dus hup op zoek naar een kapper in de Medina. Gauw gevonden. Ton werd zorgvuldig met de tondeuse behandeld, en oren en nek netjes geschoren. Neusharen werden netjes weggeknipt. Het winkeltje was echt een flashback uit de jaren 60, zoals we dat wel eens op foto's zien. Daarna terug naar hotel om de rest van de groep uit te zwaaien. Een bedankje voor de chauffeur en khalid, de reisleider. Was raar om ze weg te zien gaan en wij achterbleven. We zijn gaan lunchen in de Medina en even een rondje gedaan. We komen steeds andere plekjes tegen. Ook in de vishal geweest, waar elke morgen de verse vis binnengebracht word. Je kunt dan aanwijzen welke je wilt, en dat word dan ter plekke voor je klaargemaakt. Misschien iets voor Ton en mij morgen. Reinoud en Janny zijn niet zo van de vis. Ton en Janny gingen nog even wat bekijken en Reinoud en ik hadden het even gezien. Even lekker lezen, wat eindigde in een tukkie....Daarna even een borrel en nootje, waarna het alweer tijd was voor het diner. Was weer heerlijk. Het was erg fris, eigelijk begon dat vanmiddag al. Beetje grauwe dag! Dus hopen dat morgen het zonnetje weer schijnt...en anders...wij vermaken ons wel😀😘