3e dag Dinsdag 1 sept

2 september 2020 - Vieste, Italiƫ

Gisteravond was het zooo gezellig dat Reinoud en ik vanmorgen wakker werden met een stevige hoofdpijn...(De rest laat ik maar achterwegešŸ˜)....Fijn!!!....dus maar ff rustig aan. Ton en Janny hadden nergens last van......Een stevig ontbijt, een bak koffie en ff easy toen ging het iets beter. Even een rondje over het terrein, bleken er maar 6 huisjes, dus dat was ook gauw gedaan. De planning was vandaag strand. We hadden een tip gehad, dus op naar de Lido Golden Beach. Leuke gezellige strandbar, vriendelijke mensen. Strandbedje met parasol. Ton en Reinoud doken deĀ zee in, en de dames gingen plat...Tegen half 3 lekker een italiaanse lunch genoten en weer even op de bedjes kletsend, lezend en natuurlijk kijkend. Want hoe heerlijk is het om iedereen om je heen te bekijken. Tegen half 6 gingen weĀ richting het oude centrum van Vieste. Wat prachtig, vooral het uitzicht bovenaan. Daar genoten we van een borrel. Tja, die ging er toen wel weer in. De mannen een biertje, Janny aan de prosecco met peach en Syl aan de Aperol Spritz. En altijd weer dat extraatje. Dit keer toastje tomaat, stokjes, olijfjes en wat chips. Tegen half 9 moesten we terug want de parkeermeter liep af, en we zouden nog kokenšŸ™ˆ.....speciale verse pasta uit de streek, lekkere saus erbij en 21.45 gingen we aan tafel. Daarna uitbuiken, bak koffie en thee en toen vielen de lichtjes uit. Dag 3 was ten einde.....Morgen weer een nieuwe dag....