2e dag maandag 31 aug

1 september 2020 - Vieste, Italië

We hebben allemaal niet zo geweldig geslapen. Bed was niet zo geweldig en de kussens keihard. Het ontbijt bestond uit wat al de vorige dag was neergezet. Crackers, cacuu m verpakt croissantje, jam, smeerkaas, klein pakje jus en 1 kop koffie. Na dit op te hebben stappen we in onze prachtige auto en gaan richting Vieste, gelegen in Gargano. Onderweg wat dorpjes in geweest, wat bekeken en een heerlijke cappucino gedronken. Daar waren we wel aan toe.....in Vieste naar Villa Celeste gereden. 2 kleine huisjes naast elkaar omgeven door olijfbomen. Hier verblijven wij 3 dagen. Heerlijk!! Na ons geinstalleerd te hebben eerst maar op pad geweest voor wat boodschappen. Teruggekeerd eerst maar eens een borrel. Daar waren we hard aan toe, beetje chips erbij, slap ouwehoeren, dus dat komt goed!! Tegen 9 uur wat tonijnsalade gemaakt.....Daarna weer aan de borrel, maar toch redelijk op tijd naar bed.....Morgen weer een dag..

Ps Foto's versturen lukt helaas niet. We hebben hier geen wifi.