Nog 1 week?

23 augustus 2020 - Hoorn, Nederland

Hallo allemaal,

Al maanden zijn we in de ban van Corona. Kunnen we wel, of kunnen we niet naar Puglia? Wie had gedacht na in januari uren achter de computer te hebben gezeten, kwijlend naar alle mooie plaatjes, plaatsen, waterpartijen en heerlijk eten te hebben gekeken dat het nu nog twijfelachtig is. Normaal veel voorpret met mooie plekjes zoeken is er nu veel minder, zo jammer. Maar we moeten gewoon afwachten, hoe moeilijk ook. Ik ga iedergeval met wat we ook gaan doen weer een blog bij houden met een verhaal, foto's of misschien wel een filmpje. Dat we het gezellig gaan hebben is iets wat we zeker weten. Als je dit jaar geen zin hebt in een blog zeg het, dan haal ik je uit de lijst. Of misschien denk je, ik weet nog wel iemand die mee wil genieten. Altijd gezellig...Jullie horen wat het gaat worden. Italie of wat anders. Voor nu, doe voorzichtig!!

Groetjes, Sylvia, Reinoud, Janny en Ton

1. Joke Metz:
    23 augustus 2020
    Hoi allemaal dit keer echt een avontuur waar jullie aan beginnen, Ik wens jullie een hele fijne vakantie en blijf gezond!
  2. Sylvia, Reinoud, Ton en Janny:
    24 augustus 2020
    Dank je wel, komt goed!!😃
  3. Els Pronkf.:
    23 augustus 2020
    Veel plezier en geniet ervan, groet Els
  4. Sylvia, Reinoud, Ton en Janny:
    Doen we!!
  5. Denise:
    23 augustus 2020
    Alvast fijne voor pret en ga genieten met waar jullie ook heen gaan 😘
  6. Sylvia, Reinoud, Ton en Janny:
    24 augustus 2020
    Dat komt zeker goed Denise....je zal het lezen😘
  7. Carola van kester:
    23 augustus 2020
    Spannend, maar laat alles de pret niet drukken. Ik kijk er weer nasr uit om met mijn bakkie koffie in de hand mee te mogen genieyen van wat extra zonnestralen.
  8. Sylvia, Reinoud, Ton en Janny:
    Hihi, dat komt goed!!!
  9. Yvonne:
    23 augustus 2020
    Hoi wat leuk denk dat Gerrit Jan het ook leuk zal vinden
  10. Annelies IJff:
    27 augustus 2020
    Ja hoor! Ik hou van de blog! Meegenieten in jullie vakantie! Veel plezier schatten!!!
  11. Sylvia, Reinoud, Ton en Janny:
    29 augustus 2020